vlucht naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu vlucht naar Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu

vlucht naar Vancouver

Door: Ludolf

Blijf op de hoogte en volg Ludolf

23 Mei 2015 | Canada, Vancouver

Naomi en Mose hebben ons vanmorgen naar Schiphol gebracht. Omdat we priority geboekt hebben, hadden we overal voorrang wat wachttijd scheelde.
Op 1300 uur zijn we opgestegen. Genoeg eten en drinken tijdens de reis. Toen we over de Rockies vlogen was het strak blauw dus mooi uitzicht op de besneeuwde bergtoppen.
Om half 2 zijn we geland en 3 uur in het hotel in downtown Vancouver.
Net ft wat gegeten en terug naar dehotell kamer want we zijn doodmoe.
Morgen met een hop off hop on bus een tour maken door Vancouver.
Welterusten

Lydia & Luud

• 24 Mei 2015 - 09:32

René Voswijk :

Zo, de heenreis is goed gegaan. Rustige vucht I hope.
    Daarna lekker druk en hoppen.
    Veel plezier verder.

• 25 Mei 2015 - 03:11

Patricia:

Lieve Luud en Lyd,
    Goed om te lezen dat jullie een goeie vlucht hebben gehad en dat jullie al van het eerste mooie uitzicht over de Rockies hebben kunnen genieten.
    Vandaag dus een Vancouver dagje gehad. Ben benieuwd hoe jullie Vancouver hebben ervaren.
    Heel veel plezier tijdens de rest van de reis en veel succes met de camper !
    Liefs Patricia en William

• 25 Mei 2015 - 21:58

Wim & Sandra:

Hey Lydia en Luud!

Wat een ontzettend leuk dat we jullie zo een beetjes kunnen volgen!
    Heel veel plezier saampjes in jullie camper!! Geniet van deze mooie reis!

Tot jullie volgende verslag!