Camperdag 11 - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu Camperdag 11 - Reisverslag uit Clearwater, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu

Camperdag 11

Door: Ludolf

Blijf op de hoogte en volg Ludolf

04 Juni 2015 | Canada, Clearwater

Hallo ALLEMAAL

Eindelijk weer onder de wifi. Vanuit Calgary, wat tegenviel, zijn we in een keer doorgegaan naar Jasper omdat het regende. Een prachtige rit over een van de mooiste wegen ter wereld: Ice peak Highway dwars door de Rockies.
Onderweg zwarte en bruine beren en berggeiten gezien. Op de camping in Jasper liepen de Wapiti's met kalveren over de campground om dekking te zoeken voor de Grizley's. De 2e dag op de gletsjer geweest en de Skywalk bezocht. Pure sensatie.
Via Mt Robson (4000m) zitten we nu Clearwater vlak bij Well's Gray Park bij de campfire.
Morgen via een waterval in Well's Grey naar Whistler voor 2 nachten. Dan door naar Vancouver Island.
Oat mourn.

Lyd & Luud

• 05 Juni 2015 - 08:04

Betty:

Wat een joekel van een camper. Wauw. Ruimte genoeg zou ik zo zeggen. En toch de beren tegengekomen. Dat zal een geweldige ervaring zojn geweest. Ik proef uit je reisverslagen, dat jullir het super naar jullie zin hebben. Dat is fijn, mooie herinneringen maken. En foto's natuurlijk. Geniet zoveel mogelijk. Heel veel groeten van Betty.

• 05 Juni 2015 - 10:17

Hannie Eijk:

Mooie foto's! Prachtig dat jullie zoveel dieren spotten! Geniet nog lekker!

• 05 Juni 2015 - 15:01

Wim & Sandra:

Super gave reis volgens mij!! Leuk om even wat foto's te bekijken!
    Die van jullie saampjes is ook heel leuk geworden!!
    Blijf in jullie camper he zo 's'nachts.... Straks wordt je nog aangevallen door een beer... Hahaha!! ;-)
    Geniet nog met volle teugen! Tot jullie volgende bericht!

Liefs, Sandra