Dag 7 camper - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu Dag 7 camper - Reisverslag uit Calgary, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu

Dag 7 camper

Door: Ludolf

Blijf op de hoogte en volg Ludolf

31 Mei 2015 | Canada, Calgary

Hallo ALLEMAAL

We hebben de afgelopen dagen primitief gekampeerd in Yoho & Banff National Park waar we geen wifi hadden. In Yoho ook geen stroom of water van de wal. Vanwege het wild geen eten laten slingeren of anders in food lockers opbergen. Voor $8 kon je onbeperkt hardhout pakken voor je kampvuur. Wilde beesten hebben we (helaas) nog niet gezien. Alleen eekhoorns en berggeiten. Waarschuwingen en afzettingen genoeg.
We hebben 3 meren bezocht: Lake Louise, Emerald Lake en Moraine Lake.
De 2e vonden wij het mooiste. Vanmorgen Banff bezocht wat erg toeristisch is en de gondel naar Sulphur Mountain (2200m) genomen. Daarboven een magnifiek uitzicht over alle bergtoppen. Het was strak blauw en goed zicht.
Vanmiddag via het dorp Canmore (net zo leuk als Banff maar minder toeristisch ) naar West Calgary gereden. 25 graden, strak blauw, heerlijk.
Morgen downtown Calgary bezoeken met de bus. We blijven hier 2 nachten, dan terug naar Banff Nat Park en door naar Jasper.

Groetjes
Lyd en Luud

• 01 Juni 2015 - 07:25

Betty:

Wat een narigheid, geen wifi, maar ook wel even lekker rustig. Ik miste de verslagen al.
    En jammer dat jullie nog geen echt groot wild hebben gezien ( dat vindt Lydia waarschijnlijk niet, hihihi....),
    maar het weer werkt in ieder geval goed mee.
    Een heel avontuur zo met de camper.
    En zoals Louis van Gaal zou zeggen : Keep us on the high.
    Veel plezier nog.
    Betty

• 01 Juni 2015 - 09:11

Hannie:

Hallo lieverds,
    is wel even goed geen wifi! Jammer dat jullie nog geen beren hebben gespot, maar volgens mij zouden jullie het ook niet leuk vindenals er een rond de camper scharrelt!
    Geniet lekker, jullie treffen gelukkig mooi weer, het is hier nog steeds waardeloos! Al hoewel ze zeggen dat het eind deze week hier ook zomer wordt!
    We kijken weer uit naar jullie volgend bericht!
    liefs Leen en Hannie

• 01 Juni 2015 - 10:43

Ine:

Hallo Lydia en Ludolf,
    Jullie mailtje met link naar jullie site was in de verkeerde mailbox (reklame) terecht gekomen, vandaar dat ik niet reageerde. Ik vroeg me al af waarom ik niets van jullie hoorde. Maar ik heb net jullie verhalen gelezen. Klinkt allemaal heel geweldig. En zo'n camper lijkt me ook wel wat. Niet te weinig ruimte of valt dat mee? Lydia heb jij ook al gereden?
    Jullie dagen daar gaan veel te snel, geniet van alles wat jullie zien en meemaken!
    Groetjes van Peter&Ine

• 01 Juni 2015 - 19:00

Ed:

ook nog naar Johnson canyon geweest?? in de buurt van canmore.
    in ieder geval groetjes van ons en nog veel plezier.