dag 4 camper - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu dag 4 camper - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu

dag 4 camper

Door: Ludolf

Blijf op de hoogte en volg Ludolf

28 Mei 2015 | Canada, Revelstoke

Hallo ALLEMAAL

Locatie klopt niet. Moet Golden zijn.
Vandaag mooiste dag van de vakantietoeslag nu toe.
Vanmorgen in Kamloops in de zon ontbeten. Rustig aan gedaan en om 10:00 vertrokken richting Revelstoke. Onderweg werd het steeds mooier op Hwy 1 East. Bergtoppen werden hoger, er kwam meer sneeuw en ontzettend veel meren. Rond de middag kwamen we aan in Revelstoke. Wat een leuk stadje. Alsof je zo op de set binnen liep van Gunsmoke of Bonanza.
Heerlijk ergens op een terras geluncht tussen de hillbillies.
Toen besloten om toch nog naar Golden door te rijden (150km).
Onderweg nog de GIANT CEDARS BOARDWALK willen lopen maar net toen we uit de auto stapten begon het te plenzen. Toen maar door gereden en we werden beloond, achter elkaar: mount Rodgers mount Sir Donald mount Hennessey ( tussen 3 en 4000m).

Om 17:15 kwamen we aan op de Whispering Spruce Campground. Onder de bomen en uitzicht op de bergen met witte toppen. Buiten begonnen maar toen begon het te regenen. Jammer maar wel lekker als afkoeling.
en ontdekte dat het hier een uur later is.
Dit was het weer voor vandaag. Tot morgen. Nog geen plannen voor morgen. Misschien gewoon rust,

Groetjes
Lyd en Luud

• 29 Mei 2015 - 09:36

Rene:

Onze koning en koningin nog tegengekomen?
    Veel rondrijden, maar wel erg mooi, volgens de beschrijvingen.
    Have fun

• 29 Mei 2015 - 10:44

Betty:

Leuk zo'n reisverslag, ik toer gezellig met jullie mee.

• 31 Mei 2015 - 17:30

Frank En Marjolein:

Leuk om jullie te volgen. Hoe bevalt het rijden met de camper. Reed je er zo mee weg of was het erg wennen? Slapen jullie lekker in de mobile home ? Groetjes uit regenachtig Amsterdam.