dag 2 camper - Reisverslag uit Hope, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu dag 2 camper - Reisverslag uit Hope, Canada van Ludolf Boiten - WaarBenJij.nu

dag 2 camper

Door: Ludolf

Blijf op de hoogte en volg Ludolf

26 Mei 2015 | Canada, Hope

Hallo allemaal

Gisteren reed om 1430 de taxi voor om om naar de camper verhuurder te brengen. Daar was het erg druk. Om half zes reden we er eindelijk weg. Hij is 22 foot lang en 3.70m hoog en weegt 6 ton. Een motor van 8.6 liter.
Toen boodschappen doen en naar de eerste overnachtings camping.
Om 23 00 uur waren we klaar. Vanmorgen rustig aangedaan en om half tien vertrokken naar Hope om een camping plaats te reserveren en daarna het plaatsje bezocht. De tijd is daar echt stil blijven staan sinds Sylvester Stallone daar First Blood heeft opgenomen in de jaren 80.
Een zootje hillbillies met oude pickups.
Verder wel veel mooi houtsnijwerk met de kettingzaag gemaakt.
Morgen een langere dag voor de boeg: Hell's Gate Airtram over de Frasier River en 300 km noordwaarts naar de volgende camping. Benzineprijs valt mee: €0,90/ltr maar met 1 op 4 schiet dat nog niets op.
Zal proberen wat foto's te plaatsen.

Groetjes
Luud & Lyd

• 27 Mei 2015 - 07:46

Hannie Eijk:

Wel Lydia is het toch geen klein campertje geworden! Geniet lekker van jullie verblijf en rustig aan!
    groetjes Hannie

• 27 Mei 2015 - 08:21

Betty:

Wauw. Je hebt wel lekker de ruimte zo te horen. Lijkt me niet makkelijk rijden.
    Zal wel even wennen zijn.
    Mooie foto van een houtsnij-beer. Al echte ook gezien Lydia?

Betty

• 27 Mei 2015 - 08:31

Sandra & Wim:

Hoi hoi!

Ik zou wel een mooie foto willen zien van de camper met Luud achter het stuur!!
    Of Lydia... maar heb een vermoeden dat dat het niet gaat worden!
    Veel plezier daar!!

Groetjes!!
    Sandra

• 27 Mei 2015 - 09:36

Ingrid:

Wiehoe!!! Wereldreizigers. Veel plezier!!
    Jan Willem en Ingrid

• 27 Mei 2015 - 19:25

Riet:

veel plezier met jullie kleine camper en op zoek naar echte beren.
    Groetjes riet